Fcnn - fcnn.com

General Information:

Latest News:

اسباب کشی ! انتقال شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان به خانه جدید و امکانات بیشتر برای ارتباط با شما 14 Apr 2013 | 06:13 am

پس از حدود سه سال که با این شکل و شمایل فعلی در خدمت هموطنان عزیزمان بودیم، به خانه جدیدی نقل مکان می کنیم که دارای امکانات بیشتری برای اطلاع رسانی منطبق با فناوریهای روز در شبکه جهانی است.

بازگشت مریم رستم پور و مرضیه امیری زاده به دنیای خبر مسیحی با رونمائی کتاب "اسیر در ایران" یا "اوین کلیسای من" ! + ویدیو 12 Apr 2013 | 05:43 am

این دو دختر نوکیش مسیحی در سال هشتاد و هشت شمسی حدود نه ماه را در زندان اوین به اتهام ارتداد سپری کردند. عاقبت با فشار جامعه جهانی آزاد شدند و مدت کوتاهی پس از آن مجبور به ترک ایران گردیدند.

زلزله جنوب ایران در روز دوم وقوع؛ افزایش مجروحان ، پیام هم دردی پاپ و ضرورت دعای مسیحیان 11 Apr 2013 | 04:02 am

 فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان امروز با ارسال پیامی برای زلزله زدگان جنوب ایران با آنها هم دردی کرد. او گفت که اخبار این زلزله را که کشته‌ها و زخمی‌های بسیاری داشته، پیگیری و برای قربانیان دعا می کند. ...

ترکهای مسلمان اتریش از "جبار" شکایت کردند، آنها مدعیند این آدمک فیلم قدیمی جنگ ستارگان بر ضد الله و مردم مسلمان ساخته شده است! 10 Apr 2013 | 03:30 am

سی سال بعد از ساخته شدن اثر سینمائی معروف جورج لوکاس کارگردان آمریکائی، یک شخصیت آفریده شده توسط او که حالا در بین اسباب بازیهای "لگو" قرار دارد مورد خشم مسلمانان متعصب ساکن اروپا قرار گرفت.

باز هم کشتار و آزار مسیحیان در خاورمیانه، ادامه درگیری و حمله گسترده به مسیحیان مصر در قاهره 9 Apr 2013 | 04:53 am

این درگیری ها که  در روز پنج شنبه گذشته  به بهانه کشیدن نشانه صلیب روی دیوار یک مسجد  توسط مسلمانان آغاز شد و چهار قربانی گرفت، در روز یکشنبه هنگام مراسم  قربانیان بازهم دو کشته داد.

در خواست مسیحیان ایران: لزوم دعا برای نجات جان "مهدی خزعلی" یک زندانی سیاسی در اعتصاب غذا 8 Apr 2013 | 12:30 am

به خاطر نجات جان این زندانی و برای قدردانی از او به علت بیان واقعیت در مورد مسیحیان ایران وبی گناهی فرشید فتحی زندانی مسیحی، برای ایشان درخواست دعا شده است.

مصاحبه با یک زن پناهجوی مسیحی مقیم ترکیه که در خطر اخراج و بازگرداندن اجباری به ایران می باشد 5 Apr 2013 | 09:53 pm

او که  درخواست پناهندگیش به یو ان اچ سی آر رد شده بود، به خاطر مشارکتهای مسیحی در ترکیه و فعالیتهائی نظیر راه انداختن کمپین برای آزادی ندرخانی مورد تهدید قرار گرفت.

ارمیا، زنی محجبه با نام کتاب مقدسی که آب در خوابگاه مورچگان انداخته! کجای کار ما ایرانی ها ایراد دارد؟ 4 Apr 2013 | 04:43 pm

یک کاربر مسیحی ما نوشته : چطور ما مردمی که خودمان را قربانی تحمیل عقاید عده ای تندروی مسلمان می دانیم به خود اجازه می دهیم انتخاب آزادانه زنی برای نوع پوشش را زیر سوال ببریم.

ارمیا، زنی محجبه با نام کتاب مقدسی که آب در خوابگاه مورچگان انداخته! کجای کار ما ایرانی ها ایراد دارد؟ 4 Apr 2013 | 04:43 pm

یک کاربر مسیحی ما نوشته : چطور ما مردمی که خودمان را قربانی تحمیل عقاید عده ای تندروی مسلمان می دانیم به خود اجازه می دهیم انتخاب آزادانه زنی برای نوع پوشش را زیر سوال ببریم.

مسئله با اهمیت اصلاح در کلیسای کاتولیک و تبلیغات گسترده و انحرافی رسانه های بین المللی برای تقلیل آن! 3 Apr 2013 | 01:04 am

رسانه های غیر مسیحی که نفوذ بسیار زیادی در تفکرات جوانان دارند، بسیار تلاش می کنند تا مفهوم اصلاحات در کلیسای کاتولیک را به چند بحث کم مایه و سطح پائین تقلیل دهند.

Recently parsed news:

Recent searches: