Qomnews - qomnews.ir - پایگاه خبری قم نگار - آخرين عناوين

Latest News:

تندیس بهترین نمایش کودک و نوجوان به هنرمند قمی اعطا شد 27 Aug 2013 | 02:59 pm

قم نیوز: رئیس حوزه هنری قم گفت: داوران سیزدهمین جشن کانون ملی منتقدان تئاتر ایران هنرمند قمی را شایسته دریافت تندیس بهترین نمایش کودک و نوجوان انجمن منتقدان تئاتر ایران دانستند.

وهابی‌های سوریه کشتن شیعیان را راه ورود به بهشت می‌دانند/ناهنجاری‌های کنونی جامعه ناشی از دوری از اهل بیت(ع) است 27 Aug 2013 | 02:45 pm

قم نیوز: مدیرحوزه‌های علمیه کشور گفت: سلفی‌ها و وهابی‌ها سوریه با این تفکر مشغول کشتار شیعیان در سوریه هستند که با مخالفت و دشمنی با شیعیان وارد بهشت می‌شوند.

ریشه‌کنی فقر کلسیم با توزیع شیر در مدارس 27 Aug 2013 | 02:38 pm

.قم نیوز: توزیع شیر در مدارس کشور به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و مبارزه با فقر کلسیم در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات حوزه برای گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) 27 Aug 2013 | 02:26 pm

قم نیوز: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم دارای ظرفیت‌های گسترده تبلیغی است که می‌تواند در راستای فرهنگ اهل بیت(ع) کارساز باشد.

بزرگداشت دهه کرامت تعظیم شعائر الهی است 27 Aug 2013 | 02:14 pm

قم نیوز: یکی از اساتید حوزه علمیه قم با تاکید بر بزرگداشت دهه کرامت گفت: این کار جزو تعظیم شعائر الهی و به عنوان یکی از وظایف مسلمانان محسوب می‌شود.

دهه کرامت فرصتی برای پرداختن به ابعاد مختلف دین 27 Aug 2013 | 02:07 pm

قم نیوز: رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: دین اسلام دارای ابعاد مختلف عبادی، اخلاقی و رعایت حقوق دیگران است و باید همه این جوانب را مورد توجه قرار داد.

گام به گام با کفش قم در مسیر صادرات 27 Aug 2013 | 12:04 pm

قم نیوز: ورود کفش‌های چینی یک شوک برای صنعت کفش بود و اگرچه این واردات موجب ورشکستی بسیاری از تولیدکنندگان شد و صنعت کفش را برای مدتی با رکود مواجه کرد، اما در نهایت به بالا رفتن کیفیت و بهبود بسته بن...

جنبش عدالتخواه دانشجویی نمونه بارز مبارزه با فساد است 27 Aug 2013 | 11:40 am

قم نیوز: سردبیر نشریه راه گفت: پرچم مبارزه با فساد باید دست نخبگانی قرار گیرد که تخصص این حوزه را دارند و آن را به تمام معنا بشناسد و اتفاقاً جنبش عدالتخواه دانشجویی نمونه بارز مبارزه با فساد است.

برگزاری مراسم بزرگداشت واقعه فیضیه در قم 27 Aug 2013 | 11:28 am

قم نیوز: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) مراسم بزرگداشت واقعه فیضیه و ضرب و جرح طلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

نهاد روحانیت، دولت را نقد و حمایت کند 27 Aug 2013 | 11:04 am

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوزه‌های علمیه و نهاد روحانیت باید ضمن حمایت منطقی از دولت، به دور از رودربایستی و البته محترمانه انتقادات خود را مطرح کنند.

Recently parsed news:

Recent searches: