Tech2 - tech2.ir - Tech2.ir :: تکنولوژی ۲

Latest News:

گوشی تلفن همراه اضطراری SpareOne با طول عمر باتری ۱۵ سال و زمان مکالمه ۱۰ ساعت فقط با یک باتری AA 5 Jan 2013 | 01:36 pm

در مواقع اضطراری، اولین دغدغه‌ی شما این خواهد بود که آیا گوشی موبایلم به قدر کافی شارژ خواهد داشت تا با آن یک تماس تلفنی برقرار کنم یا خیر؟! شاید... ادامه مطلب »

ساخت کاشی زنده مخاطبین فیس بوک در ویندوز ۸ 5 Jan 2013 | 01:34 pm

شبکه های اجتماعی چه خوب، چه بد، چه زیبا، چه زشت دیگر بخشی از زندگی روزمره خیلی از اقشار جامعه را تشکیل می دهد. از این رو شرکت های تولید... ادامه مطلب »

افزونه شمارش معکوس نوروز ۹۲ 5 Jan 2013 | 12:54 pm

امسال هم رو به تمام شدن دارد. کم کم باید به فکر سال جدید باشیم. این افزونه که توسط progpars نوشته شده است، لحظه شماری برای سال ۹۲ میباشد. کافیست اون... ادامه مطلب »

تغییر رنگ صفحه Sign in در ویندوز۸ 5 Jan 2013 | 12:48 pm

با اینکه هر جز ویندوز ۸ برای هر نیاز شما می تواند مناسب باشد ، بعضی‌ از تنظیمات در اعماق رجیستری مخفی شده اند.مانند تغییر رنگ صفحه Sign in که... ادامه مطلب »

مروری بر فروشگاه اینترنتی محصولات الکترونیکی و کامپیوتری Online Shopping 5 Jan 2013 | 12:27 pm

اگر به فکر خرید کالای الکترونیکی و یا کامپیوتری هستید و زمان کافی برای رفتن به مراکز خرید و پاساژ های عرضه کننده آنها را ندارید… اگر می خواهید از... ادامه مطلب »

دانلود نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور با پاسخ 21 Dec 2012 | 09:14 am

نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور با پاسخ نسخه: ۰-۱-۱۳۹۱ نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات... ادامه مطلب »

هر آنچه درباره‎ی “رایتل” باید بدانید! 20 Dec 2012 | 10:23 am

همانطور که پیش از این مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه در ایران، گفته بود: واگذاری سیم‎کارت‎های رایتل در ۱۵ شهر آغاز شده است و در حال حاضر... ادامه مطلب »

استفاده از کوره‌های خورشیدی در حومه‌ی مکزیک برای پخت غذا 15 Dec 2012 | 12:46 pm

یک شرکت آلمانی به نام Gregor Schaper یک سری از کوره‌های خورشیدی را در نزدیکی مکزیک نصب کرده است به طوری که فقط با کمک آن‌ها و بدون هیچ منبع انرژی دیگری می‌توان به... ادامه مطلب »

آیا می دانید سخت افزار هم ویروس میگیرد ؟؟ 15 Dec 2012 | 12:42 pm

شاید اکثر کاربران تنها در پی از بین بردن ویروس های نرم افزاری و بد افزارها باشند ، حال آنکه نیابد از ویروس هایی که به طور بسیار ماهرانه ای... ادامه مطلب »

آموزش ریست کارخانه ای دستگاه های آندرویدی در صورت بوت نشدن 15 Dec 2012 | 12:40 pm

اگر مطالب قبلی ما را در مورد روش های عیب یابی دستگاه های آندرویدی خوانده باشید ، به روش عیب یابی از طریق اجرا آندروید در حالت Safe mode اشاره... ادامه مطلب »

Recently parsed news:

Recent searches: